Sanoma Oyj, Pörssitiedote, 27.2.2017 klo 14:55Sanoma on tänään julkaissut taloudelliset tiedot tilikaudelta 2016 sisältäen hallituksen toimintakertomuksen, tilinpäätöksen ja tilintarkastuskertomuksen sekä selvityksen hallinnointi- ja ohjausjärjestelmästä. Nämä materiaalit ovat tämän tiedotteen liitteenä ja saatavilla suomeksi ja englanniksi osoitteessa www.sanoma.com.Konsernin verkkosivuilla on lisäksi julkaistu palkka- ja palkkioselvitys. Sanoman vuosikertomus ja yritysvastuuraportti julkaistaan suomeksi ja englanniksi verkkosivuilla viikolla 11. LisätietojaSanoman sijoittajasuhteet, Anna Tuominen, p. 040 584 6944SanomaSanoma on median ja oppimisen edelläkävijä, jolla on päivittäin vaikutus miljoonien ihmisten elämään. Tarjoamme kuluttajille merkityksellistä sisältöä, yritysasiakkaillemme ainutlaatuisia markkinointiratkaisuja ja autamme opettajia kehittämään jokaisen lapsen taitoja.Sanoma toimii Suomessa, Hollannissa, Belgiassa, Puolassa ja Ruotsissa. Vuonna 2016 liikevaihtomme oli 1,6 miljardia euroa ja työllistimme yli 5 000 ammattilaista. Sanoman osake on listattu Nasdaq Helsingissä.