SanomaWSOY Oyj Pörssitiedote 5.3.2008 klo 15.00

SanomaWSOY:n vuoden 2007 vuosikertomus ja tilinpäätös on julkaistu tänään. Ne ovat saatavilla pdf-muotoisina suomeksi ja englanniksi konsernin internetsivuilla osoitteessa www.sanomawsoy.fi kohdassa Materiaalit. Painettu vuosikertomus postitetaan osakkeenomistajille ja julkaisun tilaajille viikolla 12.

Painetun vuosikertomuksen voi tilata täyttämällä tilauslomakkeen konsernin internetsivuilla kohdassa Ota yhteyttä, sähköpostitse osoitteesta konserniviestinta@sanomawsoy.fi tai puhelimitse, p. 0105 19 5062.

SANOMAWSOY OYJ

Matti Salmi
johtaja
talous ja hallinto

www.sanomawsoy.fi
www.sanomawsoy.fi/Sijoittajat

SanomaWSOY tarjoaa tietoa, elämyksiä, oppimiskokemuksia ja viihdettä miljoonille ihmisille. Laadukas sisältö, luovat asiakaslähtöiset tuote- ja palveluratkaisut sekä tehokas jakelu mahdollistavat asiakkaidemme tyytyväisyyden yli 20:ssä Euroopan maassa. Vuonna 2007 SanomaWSOY:n liikevaihto oli 2,9 miljardia euroa ja liikevoitto 344 milj. euroa. SanomaWSOY-konsernissa työskentelee lähes 20 000 ihmistä.

SanomaWSOY Vuosikertomus 2007

SanomaWSOY Tilinpäätös 2007